Brug for hjælp?
Ofte stillede spørgsmål
Før køb
Du kan betale med MastarCard (debit og kredit), VISA (debit og kredit), Apple Pay, Google Pay samt MobilePay.
Vi tilbyder ikke betaling med det klassiske Dankort (ikke at forveksle med VISA Dankort).
Betalingen debiteres på dit kreditkort, når du har gennemført din ordre.
Vi benytter GLS til alle forsendelser.
Alle ordrer pakkes med det samme og leveres inden for 1-3 hverdage.
På nogle af vores produkter kan du komme ud for, at der står "på fjernlager". Det er fordi vi ikke har varen på lager i butikken, og du skal derfor forvente en længere leveringstid, end normalt.
Hvis du køber et eller flere smykker til gave, så pakker vi hjertens gerne ind. Du skal bare sørge for at tjekke af i boksen med gaveindpakning, inden du ligger varen i kurven.
Efter køb
Du modtager din ordrebekræftelse på den e-mail, som du har anvendt ved check-out. Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du endnu en bekræftelse på e-mail. Såfremt du ikke modtager en ordrebekræftelse, henvises du til at kigge i din spam-mail eller kontakte os.
Du har mulighed for at spore din ordre, så snart ordren har forladt vores lager. Du modtager i denne forbindelse en e-mail med sporingsnummer, så du kan følge din pakkes nøjagtige placering. Skulle der være problemer med dit sporingsnummer eller andet er du velkommen til at kontakte os på support@helleelmgreen.dk
Vi beklager ulejligheden. Du er velkommen til at sende en e-mail med dit ordrenummer til support@helleelmgreen.dk, med et vedhæftet billede af det beskadigede produkt. Vi vil gøre vores bedst for at hjælpe dig.
Send gaven retur med den modtagne returlabel eller send en e-mail til support@helleelmgreen.dk og fortæl os, om du ønsker en ombytning eller pengene tilbage.
Har du købt et smykke på vores webshop, som du gerne vil returnere, kan du enten bruge den vedlagte returlabel i din pakke eller returnere i vores butik. Har du til gengæld købt et smykke i butikken, kan den ikke returneres via webshoppen og skal altså returneres i butikken.
Vi er del af en landsdækkende bytteservice for guldsmede i Danmark. Det betyder at hvis du får eller giver et smykke i gave, kan smykket byttes i en af de mange forretninger som er med i den landsdækkende bytteservice.
Du kan få byttet din vare til en anden vare, når varen:
- er forsynet med Danske Guldsmede og Urmageres byttemærkat
- ikke er defekt eller brugt
- og emballagen ikke er beskadiget.
Ombytningen skal ske inden for 30 dage efter den dato, der står skrevet på byttemærket.